Tweede dag New york

31 juli 2018 - New York City, Verenigde Staten

IsaOm 6 uur al wakker. Allemaal goed geslapen. Opgestaan en buiten de deur onbijten. Was al flink warm en droog. We moesten nog een plan maken en kwamen onderweg iemand tegen voor een ticket hop on hop Off. Besloten dit te gaan doen. Op naar lower  Manhattan. Toen met boot tour over de hudson langs de skyline van Manhattan en statu off liberty.  Langs brooklyn, brooklyn bridge, prachtig uitzicht en trip. Na boottocht monument 9-11. Wat mooi! Maar ook onwerkelijk. We wilde 1 keer New york van “ boven” zien. En dit eer via de one trade centrum. Wauw wat prachtig en bijzonder. Maar ook druk druk druk en duur. Maar wel de moeite waard. Echt opzien Amerikaans met hele show. S’avonds heerlijk gegeten. In een tentje wat je vanuit de straat niet ziet. Het was in de kelder. Je moest wachten voor een tafeltje maar de moeite waard. Izakaya mew Japans . En daarna lopend naar times square  ongelooflijk om te zien maar wat een drukte bizar! Even bij m&m  store binnen en weer naar hotel gewandeld. Daar als een blok in slaap gevallen